2012年6月6日水曜日

大阪だろう

東京在住のお友達Tちゃんが、大阪に来てたのでランチしました。

ゲストを迎えるに辺りここは大阪らしくお好み焼きってことで、
知人から”美味しい”とお勧めの
私も初、難波千日前にある”おかる”さんに行って来ました。
http://r.tabelog.com/osaka/A2702/A270202/27001276/

One of my friend who lives in Tokyo came to visit to Osaka.
so I met her for lunch,wanna to show her some Osaka‘s famous
 "Okonomiyaki (Japanese pizza)" place called "Okaru"
at Sennichimae area where my local friend recommended.
actually I went there for the first time too,
when I arrived, it was very classic atmosphere appearance of the restaurant,
I'd already excited to enter it :)






              この店構えテンション上がります♪

がっつり焼きそばも頂きまーす!
Yakisoba
明石焼も美味しかったです
Akashiyaki


おかるさん名物”マヨネーズのお絵描き”もしてもらいました。
”あ、大阪太郎ですね!”(食いだおれの看板キャラ)と自信満々に言い放つと
店員さんが、にこっとして
”だろう”
と点々を付け足しました!
きゃー、さすがです〜ひねりもしっかり利いていましたw

久々のTちゃんとの再会、美味しいご飯ととても楽しい時間でした♪


They are able to draw on Okonomiyaki with mayonnaise if you requested:)
most of drawing are made from famous character of Osaka,
 for beginner to advanced range :):)



0 件のコメント:

コメントを投稿